Tekken - Az új frissítés az egész játék mechanikáját megváltoztatta

2018.08.04

Körübelül 1 hete jött ki a legújabb frissítés (1.3) a Tekken mobilos verziójához, ami alapjaiban változtatta meg a játék rendszerét, aminek bizony a rajongók nem örülnek!

Az, hogy úgy döntött a Bandai Namco, hogy a tekken mobilos verziójának az eddig megszokott szisztémája helyett, egy teljesen átalakított rendszert vitt bele a játékukba elég kockázatos döntés, mivel ezt elég sok játékos csalódásként élheti meg. A változás nem nagy mértékű, viszont arra bőven elég volt, hogy a karatker szerzést, és karakter fejlődést befolyásolja. Az előbbit könnyebbé tették, viszont belevíttek a fejlődésrendszerbe egy rúnázást, ami miatt igencsak nehézkessé vált egy jó karakter kimaxolása. 

Valószínűleg a fejlesztők azért döntöttek így, mert ezáltal a játék sokkal jobban hasonlít asztali konzolos atyjához, mivel azért a tekken sorozat egyik nagy erőssége a hatalmas karakter választék. Viszont ez a mobilos verzióban egyáltalán nem volt érezhető, mert már akkor boldogok voltunk, ha sikerült begyűjtenünk pár 3, 4 csillagos harcost. A fejlődés rendszerben most egy rúna rendszert is belevittek amivel pluszban fejleszthetjük karakterünket. Rúna ládákból skill pont formában húzhatunk, akár HP regenerálódást gyorsító követ, Max támadás értéket pár százalékkal megnövelő rúnát, és mág sok ezekhez hasonló, harcban segítő értéknővelőket. Ilyen ládákat pénzért is tudunk nyitni ami igencsak megnöveli a Pay-to-Win esélyeket. Nézzétek meg az új verzió trailer-ét

A trailerből kiderül, hogy új karatkerek is érkeztek a játékba, személy szerint Alex, Bryan, és Summer Lili. Őket is be tudjuk már gyűjteni, hogy még szélesebb palettából tudjunk választani, amikor készen állunk a következő csatára. Részletes tesztünket itt tudjátok elolvasni.