Space Commander - Teszt

2018.06.26

A Starship Troopers-re emlékeztető látványos stratégiai játék, de sajnos semmivel sem több ennél. 

Körübelül 1 éve már, hogy elérhető a Space Commander iOS, és Android eszközökre egyaránt. A fejlesztők nagy sikert vártak, de az sajnos elmaradt, lássuk, hogy miért:

A játék felépítése a már jól ismert kártyás stratégia, amiben az energia szintünk számokra van osztva, amik töltődnek szépen lassan. Ezekért tudunk egységeket lehívni, amiknek megvan a "lekérési értékük". Az egységek nem irányíthatóak, ahova lerakjuk őket, onnan saját belátásuk szerint indulnak a csatába. A csillagközi invázióra hasonlító rovarok ellen harcolunk, de nekünk is rendelkezésünkre állnak rovar egységek. Pont úgy ahogy hősök is, összesen 8 darab ikonikos hero karakter van a játékban amik szépen lassan feloldhatóak. Többségük szintén önfejű katona, még a sniper-esnek sem mondhatjuk meg kit vegyen célba, csak lövés parancsot adhatunk neki, aztán célba veszi a leggyengébb enemyt, míg sokkal hasznosabb lenne, ha valami komolyabbra tüzelne. 

A Space Commander végeredményben ékes példája annak a mondásnak, hogy a "Grafika nem minden", mivel a modern grafikát leszámítva semmit sem tud felmutatni ami miatt kimagasló lehetne a stílusában. Jelenleg ő is tépet egy strigulát a mobil játék trendek várójában, de mi ettől a helytől próbáljuk távol tartani magunkat. 

Bemutató videó az alábbi linken: