Érdekes információk kerültek napvilágra

2019.11.20

Mi előtt bárki is gyorsan a szívéhez kapna, sajnos megjelenési dátumról még szó sincs, ellenben a játékmenettel kapcsolatban tudhattunk meg pár érdekes dolgot egy interjúban, amit a Diablo Immortal vezető dízájnere és producere adott a BlizzCon keretei között.

Elmondásuk szerint, nagyon sok ötletet és inspirációt kaptak a Diablo 4 fejlesztőitől, amit részben sikerült is megvalósítaniuk, viszont amilyen különbségek felmerülnek a PC-s illetve a mobilos verzió kapcsán, úgy bizony eltérő megoldást kellett alkalmazniuk. Ilyen példának okáért, hogy mana helyett, a hasonló mobiljátékokból meg szokott recharge rendszerrel tudjuk majd ismételni a skill támadásokat. Míg a basic attack, ami azt a célt szolgálta a nagytestvéreknél, hogy mana-t vagy fury-t termeljenek, a Diablo Immortalban a Basic képességek erősebbek lesznek, és állítólag ebből az ötletelésből merült fel az Ultimate támadások alkalmazása, ami szintén a basic attack-tól függően változik. 

Külön érdekesség lesz a különböző támadások kombózása, ami az elmondottak alapján egészen izgalmasan hangzik, ugyanis képesek leszünk a különféle varázslatokat és támadásokat egymással kombinálni és így még nagyobb pusztítást végre hajtani, legyen az tűzvihar, vagy jégeső, attól függően melyik külön támadásokat variáljuk össze. 

Bárhogy is nézzük, az elmondottak alapján biztos nagy port fog kavarni a Diablo Immortal megjelenése, aminek egyelőre még mindig dátum hiányában vagyunk. Reméljük, hogy túl sokáig már nem kell rá várnunk, ugyanis jelenleg az egyetlen dolog, ami a srácok ellen dolgozik, az az idő. 

Forrás: BlizzFeed.hu